Adminisztráció kiszervezés vállalkozóknak

Az adminisztráció kiszervezésével időt és fókuszt nyersz.

Számlák, e-mailek, határidők – ezek viszik az energiád, miközben a vállalkozásod lényegi részei háttérbe szorulnak?
Segítek átlátható rendszert kialakítani, hogy ne a káosz, hanem te irányítsd a működésed.

Ismerősek ezek az adminisztrációval kapcsolatos helyzetek?

Nem tudsz nyugodtan lekapcsolni

Este is még pörögsz, mert folyton eszedbe jut valami, amit nap közben nem volt időd elintézni.

Állandó a nyomás, mégsem haladsz

A feladatok csak gyűlnek, nap végére pedig alig haladsz előre. Úgy érzed, egész nap csak tűzoltás zajlik.

Sok a feladat, kevés a rendszer

Hiába nő az üzlet, az adminisztráció nem tart lépést és minden plusz feladat végül nálad köt ki.

Átláthatatlan háttérmunka

Számlák, fájlok, naptárak – minden megvan, csak nem akkor, amikor kellene.

Feladatok, amiket nyugodtan rám bízhatsz​

Adminisztráció és kommunikáció

• Árajánlatok bekérése, szűrése

• Levelezés, e-mailek kezelése

• Online meetingek szervezése

• Időpontok egyeztetése

• Utazások foglalása

• Kimenő árajánlatok készítése

 • Naptár- és határidőmenedzsment

• Nyilvántartások vezetése

• Tárgyalások előkészítése

• Dokumentumok rendszerezése

• Fájlok kezelése, struktúrák kialakítása

 • Adatok begyűjtése és előkészítése

• Táblázatok kezelése

• Prezentációk, jegyzőkönyvek készítése

• Jelentések szerkesztése

Feladatok, amiket nyugodtan rám bízhatsz

Káoszból lett átláthatóság

„Önállóan és proaktívan végzi a munkáját”

„Ildikóval már másfél éve dolgozunk együtt, és a változás azonnal érezhető volt: minden adminisztráció pontosan, időben elkészül. Önállóan és proaktívan végzi a munkáját, éppen erre volt szükségünk.”
Angéla Molnár, adminisztrációs és pénzügyi menedzser portréja, mosolygós nő szabadban, világos kabátban
Molnár Angéla
Adminisztrációs és pénzügyi menedzser
Támogatás ami hozzád igazodik

Csomagok, hogy kiszámítható legyen a támogatás

A munka mennyisége változhat, a kiszámíthatóság marad. Akár alkalmanként, akár hosszabb távon van szükséged segítségre, megtalálod a hozzád illő megoldást. Nézd meg az óradíjas és csomagajánlatokat, és válassz a vállalkozásod aktuális igényei szerint.

Eseti feladatokra
6000 Ft / óra

Egyszeri, sürgős vagy alkalmi adminisztratív feladatokra keresel gyors, megbízható segítséget? Ez a rugalmas megoldás neked szól.

Kis óraszám
20 óra / hó-ig,
5.700 Ft / óra

Ideális kezdő vállalkozóknak vagy szezonális időszakokra, ha kisebb volumenű háttértámogatásra van szükséged.

Közepes óraszám
40 óra / hó-ig,
5.500 Ft / óra

Akkor ajánlott, ha heti rendszerességgel van szükséged adminisztratív segítségre, de még nem túl nagy a terhelés.

Nagy óraszám
80 óra / hó-ig,
5.000 Ft / óra

Gyorsan növekvő vállalkozásoknak, ahol egyre nagyobb az adminisztrációs teher, és fontos a folyamatos, proaktív háttértámogatás.

Az adminisztráció kiszervezésével egyszerűbbé válik a működésed

Az első lépés egy kötetlen beszélgetés: feltérképezzük, hol tudsz időt és energiát nyerni az adminisztrációban, és megnézzük, mi működhet a legjobban nálad.
Írj vagy foglalj időpontot, ahogy neked kényelmes!

Back to Top Button